serOnOk tapi memAlukan !

ptg tdi dlam pkol 4.30 ptg , aq ajk laa kwn aq (ida) p tron bndang . sja syiok2 kn . maen pnya maen tup2 aq trjatuh . naseb baek yg nmpk 2 geng2 aq . klau x ~ ~ . aq anti btol  laa ngan sorang jiran aq ni . abes kt sume org dye nk kecoh . poyo nk mampos ! macam B&%$ !

No comments:

Post a Comment